مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-05بين الملل

سوت زنی| تبلیغات جاسوسی در پوشش بازی های یارانه ای/ پیام عجیب در بازی پاسور ایرانی


علیرغم قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، براساس گزارشات مردمی در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس شاهد تبلیغات جاسوسی در بازی ایرانی پاسور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طبق قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت هرگونه تبلیغ و همکاری با فعالیت های این رژیم در جمهوری اسلامی ممنوع است، با این حال براساس گزارشات مردمی در سامانه سوت زنی خبرگزاری، شاهد تبلیغ سرویس موساد در بازی پاسور ایرانی هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با یکی از گزارشگران ارتباط گرفتیم که وی درباره ی بازی پاسور اظهار کرد: برنامه پاسور حکم با 4 میلیون نصب را از کافه بازار دانلود کردم که تبلیغات مختلفی را حین بازی نشان می داد، تا این که چندین بار تبلیغ همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی را دیدم که برایم جای تعجب بود.

وی سایت ارائه خدمات در راستای جذب نیرو برای رژیم تروریست را معرفی کرد و افزود: بسیاری از این تبلیغات سوء از طریق سایت HR در برنامه های مختلف نشان داده می شود، به نحوی که این سایت با هدف تامین منابع انسانی و آموزش نیروهای کار بستر مناسبی برای گسترش شبکه جاسوسی موساد از طریق تبلیغ آن با شرایط ویژه مانند حقوق عالی و جذابیت شغلی در برنامه های مختلف مانند بازی های یارانه ای، خدمات بانکی و غیره اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| تبلیغات جاسوسی در پوشش بازی های یارانه ای/ پیام عجیب در بازی پاسور ایرانی

سوت زنی| تبلیغات جاسوسی در پوشش بازی های یارانه ای/ پیام عجیب در بازی پاسور ایرانی